Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Post-it note - "James, Ella, Lucy" by Dominic


Post-it note No7

Τα τελευταία χρόνια, όπως είναι γνωστό στους υπόλοιπους συντάκτες του Γλεντιού, παρακολουθώ το Βρετανικό και το Αμερικάνικο X Factor. Όσοι έχουν παρακολουθήσει κάποια απ' αυτές τις εκπομπές, θα γνωρίζουν το επίπεδο ταλέντου που παρουσιάζεται κάθε χρόνο.

Κάθε φορά, χαίρομαι να βλέπω τα πρώτα λεπτά μίας καριέρας που στη συνέχεια θα ακολουθώ εγώ - και εκατομμύρια άνθρωποι ακόμα - για χρόνια. Κάτι που μου αρέσει ακόμα είναι, πριν αρχίσουν τα live shows, να παρουσιάζω τους αγαπημένους μου συμμετέχοντες και στο τέλος της season να κάνω μία ανασκόπηση της πορείας τους.

Σήμερα, λοιπόν, θα παρουσιάσω τους τρεις καλλιτέχνες που ξεχώρισα από το Βρετανικό X Factor. Με σειρά προτίμησης (πολύ κοντά και οι τρεις) έχουμε:


James Arthur





Ella Henderson





Lucy Spraggan





Υ.Γ: Ναι, Λούη, στη φωτογραφία βλέπεις εμένα να κάνω το "X"...




5 σχόλια:

  1. na kai to diko mou "X"

    ooooooooooooooooXiiiiiiiiiiiiiiiii

    hahaha makran to pio aisxos post-it-note :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκου τα ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ και πες μου μετά αν δεν σ' αρέσουν! χαχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφου το ξέρεις τα σχόλια μου χωρίζονται πάντα σε 2 μέρη: στο απαξιωτικό και στο ρεαλιστικό...

    είπα το πρώτο, πάμε στο ρεαλιστικό:

    Ξεχωριστός ο James Arthur. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

    ΦΟΒΕΡΗ Ella Henderson!!!! Και μόνο 16?????? Φωνάρα και ταλεντάρα... Ίσως η πρώτη φορά που δεν θα δεκτώ να κρύψω ότι μου άρεσε κάποιος από το Χ-factor :)

    Καλή η Lucy Spraggan, μαγκάκι αλλά μέχρι εκεί...

    Τέλος θέλω να μου επιτρέψετε να φωνάξω ένα απλό: TULISAAAAAAAAAAAAAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ότι είσαι ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΣ στη φώτο με το "Χ" νομίζω το ξέρεις, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχαχα! ναι, αλλά, πάντα ανάμεσα στο απαξιωτικό και το ρεαλιστικό μεσολαβεί το δικό μου, το λεγόμενο υβριστικό! χαχαχαχα!

    το "Χ" ήταν για πάρτη σου οπότε δημιουργήθηκε όσο cheesy έπρεπε!

    James Arthur και Ella Henderson είναι τρελοί! Και η Lucy με τρέλανε με το Tea and Toast. Θέλω μία γνώμη και γι' αυτόν τον παλίκαρο!

    TULISAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή