Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Creativity - Blindness (7/10)


Αγαπητέ Δομήνικε,

ξέρω ότι βρισκόμαστε λίγα μόνο βήματα πριν κλείσει το Creativity και ότι και σένα σε βασανίζει η επιλογή του τέλους της ιστορίας. Το ίδιο, όμως, αγχώνομαι κι εγώ. Όπως και να το κάνεις, εγώ είμαι ο πρωταγωνιστής, οπότε το τέλος που θα δώσεις θα με επηρεάσει!


Creativity is blindness... Ό,τι δεν μπορείς να το δεις, αλλά μπορείς να το αισθανθείς, πάντα βοηθάει να δημιουργήσεις. Εσύ όταν γράφεις έχεις συνεχώς τις ίδιες νότες στ' αυτιά σου. Δεν τις βλέπεις. Είναι, όμως, εκεί.

Το ίδιο συμβαίνει με τον αέρα. Όταν θέλω να σκεφτώ πως θα σκηνοθετήσω κάτι, μου αρέσει να ανεβαίνω στην ταράτσα ενός ψηλού κτιρίου. Εκεί συνήθως φυσάει πολύ. Δεν μπορώ να δω τον αέρα αλλά είναι εκεί και δημιουργεί μαζί μου. Το καλό με τον αέρα είναι ότι έχει την ιδιότητα να μετακινεί, να αλλοιώνει. Αν κάνεις έναν πίνακα ζωγραφικής με ευθείες γραμμές και ορθές γωνίες και τον αφήσεις για λίγα λεπτά στον αέρα μπορεί να βγει ένα αριστούργημα. Αυτό κάνει ο αέρας και στις σκέψεις μου. Τις δίνει καμπύλη...

Αν με αφήσεις να μπω μέσα στο κορμί της Χριστίνας, θέλω όλα τα φώτα να είναι κλειστά. A little death, without mourning... Δεν υπάρχει τίποτα πιο εξωπραγματικό από τη γυναικεία ανάσα. Να'τος πάλι ο αέρας...

Δομήνικε φοβάμαι... Αν αποφασίσεις να βρω τη δημιουργικότητα μου πάλι μέσα από την κατάθλιψη; Αυτό σημαίνει ότι θα έχω χάσει εκείνη. Αν αποφασίσεις ότι η καθημερινότητα με απορροφάει; Δεν θέλω να βλέπω ότι μου δείχνουν τα μάτια μου, σε παρακαλώ.

Πάλι κάνω το ίδιο λάθος και θα με τιμωρήσεις... Αλήθεια, όμως, έχω αρχίσει να πιστεύω παραπάνω ότι θα τα καταφέρω. Θα σου πω κάτι που δεν το ξέρεις. Η Χριστίνα μου έδωσε να διαβάσω το κείμενο της για τον θάνατο. Θα μπορούσε να το δώσει σ' οποιονδήποτε άλλον και το έδωσε σε μένα.

Αύριο θα τη δω. Κανόνισε να μην έρθει. Δεν θα στο συγχωρέσω ποτέ! Η εξουσία σου με τρομάζει. Αλλά μη ξεχνάς ότι και εγώ και η Χριστίνα είμαστε εσύ. Το δημιούργημα είναι μέρος της ψυχής και της καρδιάς του δημιουργού. Τι θα κάνεις, λοιπόν;

Φιλικά,

Άλεξ

Υ.Γ: I don't wanna see.



1 σχόλιο:

  1. love is blindness...

    κρατάω με μεγάλη χαρά το εξής (στο οποίο πιστεύω πολύ):

    "Δεν θέλω να βλέπω ότι μου δείχνουν τα μάτια μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή