Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Στα γρήγορα | Η μαμά τίγρης


Είμαι τίγρης…

Δεν είμαι λιοντάρι…

Είμαι όμως τίγρης…

Άγριο, αιμοβόρο…

Έχω βαρύ όνομα στην πιάτσα…

Και όποτε χρειαστεί να το αποδείξω…

Γίνομαι τίγρης…

Είμαι όμως και μαμά…

Και θέλω περισσότερο απ’ όλα να πετύχουν τα παιδιά μου…

Και θα γίνω τίγρης σε όποιο τα εμποδίσει…

Ακόμα και στα παιδιά μου τα ίδια…

Έτσι μου έκαναν οι γονείς μου...

Και έτσι θα κάνω και εγώ στα δικά μου παιδιά…

Θα τα απειλήσω…

Θα τα φοβίσω…

Θα τους σπάσω τα παιχνίδια…

Θα τα τιμωρήσω…

Όχι με βία…

Αλλά με απαγορεύσεις…

Κομμένα τα βιντεοπαιχνίδια...

Κομμένα τα παιδικά πάρτυ...

Κομμένα τα γλυκά...

Τι σημαίνει δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά;

Θα διαβάζουν μέχρι να τους αρέσουν…

Το 96 από τα 100 είναι καλός βαθμός…

Που πήγαν όμως οι χαμένοι 4 βαθμοί;

Μέχρι να μάθουν ότι πρέπει να γίνουν ό,τι θέλω εγώ…

Εδώ σταματάμε…

Και σας ρωτώ…

Τι νομίζετε είναι όλα τα πιο πάνω;

Ανασφάλειες κάποιας μάνας;

Μια εξωφρενική ιστορία εμμονής;

Ή μια τρελή μου θεία;

Και όμως…

Όλο το πιο πάνω είναι μια μικρή περιγραφή...

Χωρίς καν να μπω σε λεπτομέρειες…

Του υπ’ αριθμόν ένα βιβλίου εκπαιδευτικής (!) ψυχολογίας…

Σε αναγνωσιμότητα και πωλήσεις…

Στην δεύτερη τη τάξη χώρα των αρνιών…***

Είπε κανείς μπεεεεε;

Προσέξτε…

Η τίγρης παραμονεύει…


*** Βοήθεια κοινού: αν δεν μπορείτε να σκεφτείτε την πρώτη με διαφορά χώρα πατήστε εδώ, και μετά εδώ, και μετά εδώ και τέλος μην τολμήσετε ποτέ σας να ξεχάσετε αυτόν


by Louis

4 σχόλια:

  1. loui eimai entiposiasmenos apo tin kainouria sou stili.......!!!!!!!!!! go on!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ το ίδιο! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! το σημερινό θέμα τραγελαφικό.. no1 σε πωλήσεις !;!;!; κατά την προσφιλή τους συνήθεια πρέπει να βγουν οι δημιουργοί του βιβλίου φωτογραφία σε όλα τα μέρη του κόσμου, με μία πινακίδα πάνω από το κεφάλι τους που να λέει "βλάκες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hahaha kai emena m aresei para poli i stili !! to simerino thema epikairotitas to pws to sxoliazeis me to diko su tropo kai to kaneis toso endiaferon se mas tous anagnwstes einai ekpliktiko!!!

    ps. otan diavaza to keimeno mu rhte sto mialo to akoloutho tragoudi http://www.youtube.com/watch?v=J317DUqkYVU gia to kalo mu, giannis miliwkas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kolakeumenos... euxaristw poli olous... iposxomai oti ta kalitera erxontai...

    alejandro to tragoudi tairiazei apistefta...

    ΑπάντησηΔιαγραφή